Generelle forretningsbetingelser
1. Anvendelsesområde
De generelle kommercielle vilkår nedenfor gælder for alle ordrer, der afgives ved hjælp af vores internetbutik. Vores internetbutik er kun rettet mod forbrugere.
En forbruger er enhver fysisk person, der har afsluttet den lovlige transaktion med henblik på formål, som ikke i overvældende flertal er deres forretningsaktiviteter eller deres uafhængige professionelle aktiviteter. Iværksætteren er en fysisk person eller juridisk person eller person, der er i stand til juridiske aktiviteter, personlig virksomhed, der i afslutningen af en juridisk transaktion handler inden for forretningsaktiviteterne eller uafhængige aktiviteter, der udføres af dem selv.
2. Partner til aftalen, indgåelse af aftalen, muligheder for korrektion
Købsaftalen indgås med:
AD-NET Adam Meron
ul. Wodna 12
47-200 Kedzierzn-Kozle
Polonia
VAT: PL7491413234
Registernummer: / REGON: 532241312
Når vi placerer produkterne i internetbutikken, giver vi et bindende tilbud om at indgå aftalen om produkterne. Du kan oprindeligt placere vores produkter i vognen uden ansvar og rette dataene når som helst inden du afgiver en bindende ordre ved hjælp af korrektionsaktiviteter, der er planlagt og forklaret i processen med at afgive ordren. Aftalen indgås ved at klikke på ordren, der bekræfter tilbuddet om varer, der er placeret i vognen. Umiddelbart efter bestillingen får du stadig bekræftelse via e-mail-a.
3. Aftalens sprog, skrivning af aftalen
Et indledende sprog til indgåelse af aftalen er engelsk.
Vi skrev teksten i aftalen og sender dig ordredataene og vores generelle forretningsbetingelser i tekstform. Af sikkerhedsmæssige årsager er teksten til aftalen ikke tilgængelig videre via Internettet.
4. Leveringsbetingelser
Med undtagelse af de angivne priser på produkter kan forsendelsesomkostningerne stadig blive opkrævet. Du kan lære mere om mulige forsendelsesomkostninger fra tilbudene.
Vi leverer kun ved forsendelse. Uafhængig indsamling af produktet er desværre ikke mulig.
5. Betaling
I vores butik har du som regel følgende betalingsbetingelser:
Forudbetaling
I tilfælde af valg af betalingstype „på forhånd“ giver vi dig oplysningerne om vores bankkonto i en separat e-mail, og vi leverer varerne, efter at betalingen er bogført.
Kreditkort - PayPro SA / PRzelewy24 (DotPay)
Mens du afgiver ordren, giver du dine data til kreditkort. Efter at have kontrolleret din identitet som en juridisk indehaver af kortet, gennemføres betalingstransaktionen automatisk, og dit kort debiteres.
PayPro SA
ul. Pastelowa 8
60-198 Poznań
Polen
PayPal
I bestillingsprocessen vil der være omdirigering til hjemmesiden til Internetsælgeren PayPal. For at kunne betale kontobeløbet ved hjælp af PayPal skal du være registreret der, alternativt skal du først registrere dig der, bekræfte adgangsdataene og bekræfte betalingsordren for os. Efter at have afgivet ordren i butikken, bestiller vi, at PayPal skal igangsætte betalingstransaktionen. Betalingstransaktionen gennemføres automatisk af PayPal direkte derefter. Yderligere indikationer, får du under bestillingsprocessen.
6. Forbehold om ejerskab af den solgte vare
Varerne forbliver vores ejendom, indtil den samlede betaling er foretaget.
7. Transportskader
Hvis varerne leveres med synlige transportskader, anmoder vi om hurtigst muligt at rapportere sådanne fejl for leverandøren og om øjeblikkelig kontakt med os. Forsinkelse / forsømmelse af klage eller kontakt har ingen indflydelse på dine juridiske krav og deres håndhævelse, især dine garantirettigheder. Du hjælper os med at søge dine egne krav over for transportøren alternativt fra transportforsikring.
8. Garantier
Obligatorisk lovpligtigt ansvar for mangler. Oplysninger om alternativt eksisterende supplerende garantier og deres nøjagtige betingelser kan du altid finde på produktet og på specielle informationssider i internetbutikken.
Kundeservice: Du kan kontakte kundeservice på spørgsmål, klager og afhøring på arbejdsdage fra 8:00 til 16:00 ved hjælp af e-mail til baby@babylille.dk
9. Klager:
Eventuelle klager over mangler ved produkter, der er købt i vores butik, skal indsendes via reklamationsformularen eller via e-mail med angivelse af oplysninger og vedhæftede fotos, der viser problemet.
Forespørgsler relateret til behandlingen af din ordre skal foretages elektronisk (via kontaktformularen eller ved at besvare bekræftelsen på ordren eller klagen).
Din klage vil blive behandlet af os inden for 14 dage fra datoen for modtagelse af en komplet klage. Vi underretter dig straks om mangler i din klage. Med en sådan underretning sender vi dig oplysninger om, hvordan du afhjælper manglerne i din klage.
Vi vil også gerne informere dig om, at du har mulighed for at anvende udenretslig klagebehandling og påstand i overensstemmelse med proceduren i online tvistbilæggelse udviklet af Europa-Kommissionen.
10. Løsning af tvister
Europa-Kommissionen forsikrer platformen til internetløsning af tvister (OS), som du kan finde her. Vi er ikke forpligtet, ikke vi vil deltage i proceduren med mindelig løsning af tvister.
11. Retur / tilbagetrækning
Du har ret til at annullere aftalen inden for tredive dage uden at angive grunden. Tilbagetrækningsperioden er tredive dage fra den dag, hvor du tog ejendommen til varerne eller den tredje person, der er angivet af dig, og som ikke er transportør.
For at bruge retten til at annullere aftalen skal du informere os (AD-NET, Wodna 12z PL47200 Kedzierzyn-Kozle, POLEN, baby@babylille.dk) om dine beslutninger om annullering af aftalen ved hjælp af din erklæring (f.eks. Brev sendt via mail, fax eller e-mail). Du kan bruge den vedhæftede form for tilbagetrækning, men det er ikke obligatorisk.
For at holde annulleringsdatoen er det nok, når du sender oplysningerne med henvisning til at bruge retten til at annullere inden bortfaldet af annulleringen.
Virkninger af tilbagetrækning
Hvis du annullerer aftalen, er vi nødt til at returnere alle betalinger, vi har fået fra dig, inklusive leveringsomkostninger (eksklusive ekstraomkostninger, der skyldes, at du valgte en anden type levering end den billigste levering, der tilbydes af os) straks og senest inden for fjorten dage fra den dag, hvor vi modtog underretningen ved tilbagetrækning af aftalen. For at returnere pengene bruger vi på samme måde som du brugte i den oprindelige transaktion, medmindre det var aftalt andet med dig; under ingen omstændigheder opkræves der noget gebyr for returneringen. Vi kan nægte at returnere, indtil vi har fået varerne tilbage eller indtil levering af beviset for, at du har sendt varerne, alt efter hvad der er tidligst.
Du skal straks sende eller overføre varerne til os eller til AD-NET (AD-NET, Wodna 12 PL47200 Kedzierzyn-Kozle, POLEN, baby@babylille.dk) og under alle omstændigheder senest fjorten dage fra den dato, hvor du informerede os om tilbagekaldelse af aftalen. Datoen holdes, når du sender varerne inden fjorten-dages-perioden. Du bærer direkte omkostninger ved returnering af varerne. I tilfælde af varer, der på grund af deres art ikke normalt kan sendes med posten, er prisen 400 DKK. Du skal kun betale for ethvert tab af varernes værdi, når værditabet skyldes forkert omgang med varerne, hvilket kan kontrolleres af varens art, egenskaber og funktionalitet.
Tilbagetrækningsskema
(Hvis du ønsker at cancellere kontrakten, udfyld venligst dette skema.)
– til AD-NET (AD-NET, Wodna 12, PL47200 Kedzierzyn-Kozle, POLEN)
– Jeg / Vi (*) tilbagetrækker herved kontrakten indgået af mig / os (*) for købet af de følgende Varer (*) / benyttelse af følgende tjenester (*)
– Bestilt på (*) / Modtaget på (*)
– Navn på forbruger (e)
– Adresse på forbruger (e)
– Signatur fra forbruger (e) (kun for notifikation på papir)
– Dato
(*) (*) Slet hvor det ikke gælder